måndag 29 mars 2010

På måndagar blir jag "pensio"!

Det är påsk i veckan! Herregud vad tiden går fort! Ur vissa perspektiv på detta faktum får man ju panik!! Samtidigt är det härligt att tiden går fort när vi går såhär i väntans tider :). För varje dag som går också så känner man sig mer och mer säker och oroligheten stillas en smula. Visst vi har passerat den magiska 12veckorsgränsen, det är också därför vi pratar så öppet om det nu, men ändå känns det som man inte vågar andas ut helt än. Det kommer vi nog inte kunna göra förrens vi ser bebben framför oss, tills dess kan vi bara hoppas!

Jag har genom kommentarar på facebook m.m. förstått att ni är endel som är här inne och läser :D. På blogspot.com finns det ingen funktion för att kolla statistik för hur många läsare som är inne (vad jag lyckats hitta iallafall), och jag är ju av naturen en nyfiken människa! Därför vill jag gärna ha kommentarer när ni läst nåt! Lämna bara ett litet avtryck väl, så jag ser att nån iallafall läser :) Skulle göra mig väldigt glad iallafall!

Idag var jag tvungen att vara hemma från praktiken. När jag vaknade i morse vart jag alldeles yr och minsta rörelse gjorde att jag mådde illa av all yrsel och blev kallsvettig. I och med att jag varit gravid ett tag och inte varit illamående knappt på hela tiden tror jag inte att det har med det att göra, vilket i sig gjorde mig mer orolig, då man inte direkt han härleda illamåendet till det... Hur som helst gick jag och la mig igen, sov flera flera timmar och när jag vaknade sen var jag i stort sett återställd. Det var väl förhoppningsvis någon engångsgrej! Nu ikväll har jag varit och jobbat på skolbiblioteket där jag jobbar en kväll i veckan. Min kväll där är egentligen tisdagar men imorrn ska vi gå på konsert jag och maken, THERESA ANDERSSON kommer till Sundsvall så vi har köpt biljetter! Ska verkligen bli kul att gå och se henne!



Ha en trevlig kväll!

Själv ska jag vara en riktig "pensio" som jag blir på måndagar och se sista delan av "Saltön"! Jag älskar det programmet!

Ha det bra och lev och må!


/Fanny

2 kommentarer:

  1. Åh Fanny! Jag vill verkligen säga grattis och förlåt att jag inte kopplat att ni väntar barn förrän nu. Vad roligt för er båda, det är ju fantastiskt! Kommer definitivt att följa din blogg :)

    SvaraRadera
  2. Fridelin gardin31 mars 2010 kl. 21:46

    Håller tummarna härifrån Götet och tackar för lägesrapporten!

    SvaraRadera